ДНЕВНИК
Йордана Димитрова, Специалист по Етикет, Елегантност и Емоционална интелигентност

Какво да направите, ако се чувствате стресирани?


В един или друг момент, всички изпитваме стрес. Казват, че това е може би причина номер едно за повечето здравословни проблеми у хората днес.

"Стресът не е това, което се е случило с Вас, а това как Вие го възприемате."
Ханс Селие

Справянето със стреса може да бъде истинско предизвикателство. До скоро беше Ковид, сега сме изправени пред 3-та Световна война... Всеки ден изглежда, че става все по зле, а не по-добре.

Първият приоритет е да се погрижите за Вас!
Дами, Вие сте нишката, която държи семейството заедно. Ако сте стресирани, няма да бъдете добри за никого. Давайте си почивка от време на време! Отидете на кино, на масаж, направете нещо, което винаги сте искали да направите – например да се запишете на салса танци.

Повярвайте ми, Вашето семейство може да се грижи за себе си за един ден! Времето сам е също толкова важно за Вас, колкото и за всички останали. Мислете за себе си като за резервоар, който рискува да остане без гориво.

Йордана Димитрова, Специалист по Етикет, Елегантност и Емоционална интелигентност

Ако не умеете да сваляте стреса, по-добре не го слагайте!

Смехът е прекрасен начин за освобождаване на стреса. Спомняте ли си онези моменти, когато сте се смели толкова силно, че сте се просълзявали даже. Това вероятно се дължи на факта, че не сте се смели от известно време, а напрежението, освободено от смеха, е най-добрият метод за лечение на проблеми, свързани със стреса.

Минутка за хумор:
Ако стресът изгаряше калории, щях да бъда супермодел!

Мразя клишето “Живей така, като че утре ще умреш”.
Ако живея така, утре ще съм в затвора.


Избягвайте стресови ситуации, винаги когато е възможно!
Ако сте работеща майка, вероятно не работата, а хората, са тези, които Ви причиняват най-голям стрес. Започнете да приемате всичко спокойно. Ако не можете да завършите задачата, не се притеснявайте за това. Ако вечерята не се получи както сте очаквали - импровизирайте или поръчайте.

Животът е твърде кратък, и стресът може да го намали допълнително. Нищо не е по-важно от Вашето здраве или душевно състояние.

Елинор Рузвелт много мъдро казва, че: „Никой не може да те направи жертва без твоето съгласие.“ И тя е напълно права, в крайна сметка зависи от Вас!


Предлагам на Вашето внимание - 6 начина как да се справите със стреса в живота си по един здравословен и ефективен начин.

  • Говорете за стреса
Задържането / игнорирането - само ще създаде още повече проблеми на по-късен етап. Говорете за стреса, който изпитвате с приятели, близки или професионалист. Присъединете се към група, която е за поддръжка на хора, които изпитват подобни проблеми.

  • Тренирайте често
Отидете в парка / сред природата и се разходете за 20-30 минути, правете го всеки ден или през ден. Упражненията / спортът облекчава напрежението и винаги имат успокояващ ефект. Можете да се присъедините към някой приятел във фитнеса и дори ще Ви хареса повече.

  • Йога практики
Седнете в тиха стая сами и започнете да правите дихателни упражнения. Можете да изберете мантра, която ще Ви помогне да останете фокусирани.

  • Слушайте музика
Има успокояващо въздействие, слушайте класическа или инструментална музика. Звуците на океана или от природата са идеален начин за освобождаване на стреса – в интерент има много, харесайте си нещо, което Ви успокоява.

  • Здравословно хранене
Това може да се превърне във важен фактор за ограничаване на Вашия стрес.
Уверете се, че се храните три пъти на ден и полагайте усилия да избягвате много кофеин и захар.

  • Наспивайте се
Липсата на сън може да причини стрес. Седем до осем часа сън правят Света около Вас различен.

Великолепната Жена знае, че ако не умее да сваля стреса, по-добре е да не го слага!

Йордана Димитрова
Специалист по Етикет, Елегантност и Емоционална Интелигентност

P.S. - Ако сте готови стъпка по-стъпка да допуснете Великолепието в живота си - Програмата "Код ВЕЛИКОЛЕПНА" е за Вас!

Проверете кога са следващите дати:
АКАДЕМИЯ ВЕЛИКОЛЕПНАТА ЖЕНА


БЛОГ