Никога не е било толкова лесно и в същото време толкова трудно да изградим личен бранд. С напредването на технологиите и безспирния приток на все повече информация, имаме възможността да направим всичко, което си пожелаем. Но често е трудно да различим правилните източници на информация, на които да се доверим. Може би някои от вас се питат защо им е изобщо да градят личен бранд? Има няколко причини, както и данни, които да Ви покажат доколко ключово е в момента изграждането на личен бранд и правилното му позициониране.
Личният бранд е нещо, от което не можем да избягаме. Дали ни харесва или не, ние сме носители на личния си бранд всеки един ден, както в личното, така и в професионалното си общуване. Ако пренебрегваме изграждането на личен бранд, то всеки път, когато общуваме с някого, е необходимо да му представим както самите себе си, така и работата си, и добавената стойност, която бихме могли да му дадем. Когато, обаче, изберем да градим своя личен бранд, ние всъщност запознаваме аудиторията с това кои сме, как можем да им бъдем полезни и защо да се обърнат към нас. И ако позиционираме успешно личния си бранд, той ще започне да говори за нас вместо нас! И ще ни помогнем да привлечем много желани контакти.
След проведено национално изследване в САЩ през 2021, Американска компания Brand Builders Group, специализирана в стратегии за личен брандинг, установява, че личният брандинг е нещо повече от просто състезание на личности в социалните медии. Данните от изследването показват, че:
- 67 % от анкетираните са готови да похарчат повече пари за продукти и услуги от компании, при които личната марка на основателя им е в съответствие с ценностите на потребителя.
- 74% от всички, участвали в проучването смятат, че „е по-вероятно да се доверят на някой, който има установена лична марка“.
- 82% са съгласни, че „компаниите са по-влиятелни, ако техните ръководители имат лична марка, която познават и следват“.
В крайна сметка, хората правят бизнес с други хора, затова доверието е ключово за успеха. А правилно изградения и позициониран личен бранд увеличава в пъти доверието към компанията и съответния корпоративен бранд!
Част от основните правила при изграждането на личен бранд са:
- Да бъдете автентични
- Да бъдете последователни
- Да използвате провалите като уроци
- Да разказвате истории
- Да следвате успешен пример
Дами, казвам се Десислава Авджиева и съм създател на Brand Success - академия за изграждане на личен и корпоративен бранд. През 2021 година създадохме тази академия с Виолета Мачева, собственик на утвърдената широко форматна дигитална печатница Magic Outdoor. Нашата цел е да помогнем на всеки, които желае да изгради и позиционира успешно своя личен и корпоративен бранд, чрез обучения, менторски програми, мастър майнд групи.
Вече споделихме с вас, че една от основните стъпки в изграждането на личен бранд е да следвате успешен пример, нали така? По тази причина създадохме Brand Success Private Club, който ви дава шанса да бъдете част от 6 Mastermind събития, в компанията на модератори, които Ви дават теория, примери от практиката и конкретни насоки. А в правилната среда, нещата се случват по-бързо, по-ефективно и последователно!
Ако имате смелостта да се отличите и сте готови да работите върху изграждането на вашия личен бранд, ще бъдем повече от щастливи да ви помогнем в това начинание!
За повече информация и контакт:
Телефон: +359 887 254 317
https://brandsuccess.bg
https://desislavaavdzhieva.com
Автор: Десислава Авджиева