![](https://static.tildacdn.com/tild3161-3233-4861-b266-346337313832/Quotes_Yordana_full_.png)
Изключително важно е, когато предлагате качествена услуга или продукт, организирали сте процесите в компанията, готови сте да увеличите продажбите и има кой да обработи поръчките - да се рекламирате!
“Да правиш бизнес, без да го рекламираш е като да намигнеш на момиче в тъмното. Самият ти, знаеш какво правиш, но никой друг, не знае.”
Стюърт Хендерсън Брит
По този начин, Вие не само напомняте на партньорите и клиентите си за Вашия бранд, но и градите доверие и разпознаваемост на бранда си.
През 2022г. тенденциите са към използването на външна реклама от онлайн представени бизнеси, които чрез външната реклама привличат нови клиенти и правят марката си известна.
В пост-ковид ерата, хората са по-чувствителни към заобикалящата ги среда навън, съзерцават и възприемат посланията на марките, като несъзнателно ги запомнят.
![](https://static.tildacdn.com/tild6635-3861-4332-b931-623432663537/2.jpg)
![](https://static.tildacdn.com/tild3033-6133-4166-b333-643431313037/Quotes_Yordana_separ.png)
Според последното проучване на Magna Global, направено в края на 2021г., относно потребителските нагласи, проведено в над 70 държави:
- 75% от запомнянето на бранд-а, зависи от творческото изпълнение на рекламното послание
- 72% от продажбите са повлияни от офлайн медиите
- 35% от влиянието върху онлайн трафика е чрез външната реклама
![](https://static.tildacdn.com/tild3635-6336-4837-a465-346432663335/5.jpg)
![](https://static.tildacdn.com/tild3561-3936-4235-a139-653861323561/Quotes_Yordana_separ.png)
Какво е необходимо, за да направим успешна рекламна кампания?
Да имаме план:
- Какъв е крайният резултат, който искам да постигна?
- Каква е целевата аудитория, до която искам да стигна?
- Да създадем „eye-catching“ визия. За да останем в съзнанието на хората, визията трябва да бъде проникновена и запомняща се
Да изберем правилните рекламни формати, които ще използваме:
- Местоположение
- Размер
- Обхват
- Да определим бюджет, след като сме направили проучване и сме видели какво и как ще използваме
![](https://static.tildacdn.com/tild3831-3438-4639-b365-356364323135/6.jpg)
![](https://static.tildacdn.com/tild3461-3636-4634-a535-653962306535/Quotes_Yordana_separ.png)
![](https://static.tildacdn.com/tild6166-6530-4731-a538-643931373764/Feeds_-3.jpg)
Дами, казвам се Николета Балджиева и съм управляващ директор на Мегаборд България. С натрупания опит в сферата на рекламата, както в международни, така и в български компании, както и с постоянството ми да бъда винаги в крак с всички новости, проучвания и иновации в сферата на рекламата - мога да Ви помогна да направите бранда си разпознаваем и така и да инвестирате в бъдещия си успех!
За повече информация и контакт:
Телефон: +359 2 963 03 03
www.megaboard.bg
linkedin: Nikoleta Baldjieva
Автор: Николета Балджиева
![](https://static.tildacdn.com/tild6539-3535-4165-a562-626531353966/Quotes_Yordana_full_.png)