Грижата за външния вид не е проява на суета, а на уважение към себе си и към околните! - това е мотото, което следват Милена Петрова и Божидар Стоянов – основатели на Естетичен Център Елмида Бюти.
Центърът е открит на 1-ви Май 2019 с идеята да предлага най-качествените услуги и продукти в сферата на красотата и естетиката на достъпна цена. Предлагат се лазерна епилация и процедури за лице и тяло с последно поколение технологии на Alma Lasers и Sinclair, водещи производители в естетичния бранш. Както и услуги свързани с грижа за лицето, маникюр, педикюр, грим и фризьорски услуги.
В мисия ''Красота'' са се посветили професионалистите от Елмида Бюти, които творят чудеса точно в Центъра на София и тази мисия не е никак лека, но е напълно постижима единствено с помощта на опитни специалисти, които познават последни тенденции в тази сфера, работят с най-добрите технологии и продукти, и имат таланта да избират точните процедури и терапии за индивидуалните потребности нa клиента. Срещаме се с Божидар Стоянов – управляващ съдружник в Елмида Бюти, който ще ни разкаже повече за тази тяхна мисия.
Центърът е открит на 1-ви Май 2019 с идеята да предлага най-качествените услуги и продукти в сферата на красотата и естетиката на достъпна цена. Предлагат се лазерна епилация и процедури за лице и тяло с последно поколение технологии на Alma Lasers и Sinclair, водещи производители в естетичния бранш. Както и услуги свързани с грижа за лицето, маникюр, педикюр, грим и фризьорски услуги.
В мисия ''Красота'' са се посветили професионалистите от Елмида Бюти, които творят чудеса точно в Центъра на София и тази мисия не е никак лека, но е напълно постижима единствено с помощта на опитни специалисти, които познават последни тенденции в тази сфера, работят с най-добрите технологии и продукти, и имат таланта да избират точните процедури и терапии за индивидуалните потребности нa клиента. Срещаме се с Божидар Стоянов – управляващ съдружник в Елмида Бюти, който ще ни разкаже повече за тази тяхна мисия.
Божидар, ти си един от съдружниците в „Елмида Бюти“, като вашият Естетичен Център е вече 4 години на пазара, но как ти лично навлезе в този бранш, като се има предвид ,че кариерата ти се е развила в съвсем друго поприще?
Влизането ми в естетичния бранш донякъде стана случайно, но тъй като аз твърдо не вярвам в случайностите смятам, че точно това е била една от моите мисии в живота, а именно да развия бизнес в сферата на красотата и естетиката. Всъщност преди около 6 години имах страхотния шанс да стартирам проект в България с Cocoon Medical (сега Sinclair EBD) – водещ производител на технологии в сферата на естетиката и така успях да се запозная с този бизнес, както и колко бързо се е развил този бранш в Западна Европа, Южна Америка и въобще навсякъде по света. Докосването от първо лице с тази материя ме вдъхнови да опитам нещо в България, а като допълнение получих подкрепата на моята партньорка (в живота и бизнеса) Милена Петрова, която работеше в сферата на красотата от 15 години и познаваше доста добре психологията на клиента. Така от един авантюристичен опит с един лазерен апарат (Милена беше първия ни Терапевт на лазерни процедури и въобще нямаше представа как се работи с тези машини), успяхме да се развием до това, което сме в момента. Аз обаче смятам, че това е само началото!
Влизането ми в естетичния бранш донякъде стана случайно, но тъй като аз твърдо не вярвам в случайностите смятам, че точно това е била една от моите мисии в живота, а именно да развия бизнес в сферата на красотата и естетиката. Всъщност преди около 6 години имах страхотния шанс да стартирам проект в България с Cocoon Medical (сега Sinclair EBD) – водещ производител на технологии в сферата на естетиката и така успях да се запозная с този бизнес, както и колко бързо се е развил този бранш в Западна Европа, Южна Америка и въобще навсякъде по света. Докосването от първо лице с тази материя ме вдъхнови да опитам нещо в България, а като допълнение получих подкрепата на моята партньорка (в живота и бизнеса) Милена Петрова, която работеше в сферата на красотата от 15 години и познаваше доста добре психологията на клиента. Така от един авантюристичен опит с един лазерен апарат (Милена беше първия ни Терапевт на лазерни процедури и въобще нямаше представа как се работи с тези машини), успяхме да се развием до това, което сме в момента. Аз обаче смятам, че това е само началото!
До колко е важен външния вид за българина и има ли пазар в България за толкова много технологии, процедури и услуги, които се предлагат в момента?
Смятам, че българина отделя доста внимание на външния си вид, въпреки че не сме голям пазар, процента потребление на услуги в сферата на Красотата е на добро ниво, с тенденция за увеличаване. Културата на грижа за външния вид в нашата страна е доста различна от тази в Западна Европа и всеки един човек у нас отделя доста сериозен бюджет, за да поддържа тази визия. Пазарът в България буквално е залят от предложения, технологии, продукти и решения в сферата на красотата, но съм убеден, че когато дойде степента на пренасищане, ще останат само най-качествените предложения. Затова в „Елмида Бюти“ решихме да заложим на най-доброто, доказаното като технологии и да се превърнем в символ на качеството за този сектор.
Смятам, че българина отделя доста внимание на външния си вид, въпреки че не сме голям пазар, процента потребление на услуги в сферата на Красотата е на добро ниво, с тенденция за увеличаване. Културата на грижа за външния вид в нашата страна е доста различна от тази в Западна Европа и всеки един човек у нас отделя доста сериозен бюджет, за да поддържа тази визия. Пазарът в България буквално е залят от предложения, технологии, продукти и решения в сферата на красотата, но съм убеден, че когато дойде степента на пренасищане, ще останат само най-качествените предложения. Затова в „Елмида Бюти“ решихме да заложим на най-доброто, доказаното като технологии и да се превърнем в символ на качеството за този сектор.
Кое ви помага да се утвърдите като бранд и като място предпочитано от вашите клиенти?
На първо място сме благодарни на нашите колеги, с които работим, и без които не бихме могли да реализираме този проект. Благодарни сме и на нашите партньори и доставчици, които ни обгрижват, и вярваме, че сме подбрали най-добрите, за да бъдем от своя страна и ние най-добрите в нашата сфера! Разбира се, не на последно място сме благодарни на нашите страхотни клиенти, които ни се довериха и не случайно нашите отношения са по-скоро като между приятели, отколкото като между търговец и клиент. Доверието между нас и клиентите е в основата на успеха ни!
На първо място сме благодарни на нашите колеги, с които работим, и без които не бихме могли да реализираме този проект. Благодарни сме и на нашите партньори и доставчици, които ни обгрижват, и вярваме, че сме подбрали най-добрите, за да бъдем от своя страна и ние най-добрите в нашата сфера! Разбира се, не на последно място сме благодарни на нашите страхотни клиенти, които ни се довериха и не случайно нашите отношения са по-скоро като между приятели, отколкото като между търговец и клиент. Доверието между нас и клиентите е в основата на успеха ни!
Как съчетавате бизнеса и личните отношения във вашето семейство с Милена, успявате ли да намерите баланса?
Трудно е да се запази идеалния баланс между работа и личен живот, в нашето семейство, защото много пъти прехвърляме за дискусия проблематиката и проектите от работата в къщи. Но от друга страна това ни дава възможност да мислим за нашия бизнес 24 часа, да дискутираме и да вземаме решения по всяко време, тоест да бъдем по-продуктивни. Разбира се, понякога е нужно човек да се изключи временно, за да може да презареди батериите и затова се стремим често да пътуваме, това е нашият начин за рестарт.
Трудно е да се запази идеалния баланс между работа и личен живот, в нашето семейство, защото много пъти прехвърляме за дискусия проблематиката и проектите от работата в къщи. Но от друга страна това ни дава възможност да мислим за нашия бизнес 24 часа, да дискутираме и да вземаме решения по всяко време, тоест да бъдем по-продуктивни. Разбира се, понякога е нужно човек да се изключи временно, за да може да презареди батериите и затова се стремим често да пътуваме, това е нашият начин за рестарт.
Докъде искате да стигнете с „Елмида Бюти“?
Далеч, много далеч! В момента работим върху утвърждаването на бранда като символ на високото качество, но този процес изисква наистина много време и огромен брой доволни клиенти. Стандартите в сферата на красотата и естетиката не са особено добре определени в България, защото на пазара се работи както с утвърдени марки, така и с не дотам доказани технологии, които не гарантират здравето и безопасността на човека, и единствения коректив в момента може да бъде доволният клиент. Като маркетингов подход разчитаме на най-популярния и изпитан метод у нас – препоръка от доволни клиенти! Вярваме, че добрата професионална работа, коректното отношение към клиента и следването на новите тенденции ще ни позволят да се развием и да бъдем един от най-разпознаваемите брандове в България!
Далеч, много далеч! В момента работим върху утвърждаването на бранда като символ на високото качество, но този процес изисква наистина много време и огромен брой доволни клиенти. Стандартите в сферата на красотата и естетиката не са особено добре определени в България, защото на пазара се работи както с утвърдени марки, така и с не дотам доказани технологии, които не гарантират здравето и безопасността на човека, и единствения коректив в момента може да бъде доволният клиент. Като маркетингов подход разчитаме на най-популярния и изпитан метод у нас – препоръка от доволни клиенти! Вярваме, че добрата професионална работа, коректното отношение към клиента и следването на новите тенденции ще ни позволят да се развием и да бъдем един от най-разпознаваемите брандове в България!
За повече информация:
Елмида Бюти
Телефон: +359 897 850 322
Facebook: Elmida Beauty
www.elmidabeauty.com
Елмида Бюти
Телефон: +359 897 850 322
Facebook: Elmida Beauty
www.elmidabeauty.com