ДНЕВНИК
Йордана Димитрова, Специалист по Етикет, Елегантност и Емоционална интелигентност

Как мислите, всеки ли има Личен Имидж и Бранд?


Живеем във време където все по актуална е темата за Личния Имидж и Бранд. Отговорът на въпроса „Кои сме ние?“ - не е само професионалната ни автобиография, а е съвкупност от това как изглеждаме, как комуникираме, как се държим, какви са нашите ценности и дори какво публикуваме в социалните мрежи.
Точно това провокира в мен създаването на „Академия Великолепната Жена“
Защото вярвате или не - всеки има Личен Имидж и Бранд!

Готови ли сте за Предизвикателство?
Дами, знаете ли какво означава името ви за останалите! Може би знаете или се досещате, но все пак аз Ви предизвиквам да си направите проверка, възможно е да се окажете изненадани. Попитайте ваши близки, приятели как биха ви представили на някой непознат и така ще разберете с какво най-често свързват и асоциират името ви.

Личният бранд е асоциацията, която хората имат, когато чуят Вашето име!
Например сега получавам следните най-чести отговори за себе си от други хора - вдъхновяваща, успешна, изискана, елегантна, великолепна, с прекрасно семейство.
Но преди години - отговорите съвсем не бяха тези...

Йордана Димитрова, Специалист по Етикет, Елегантност и Емоционална интелигентност

И както може би вече се досещате - всеки личен бранд, както и фирменият, има нужда да бъде управляван! Дами, колко от вас съзнателно управляват личния си бранд?
Все по-често говорим за Имидж, Репутация, Бранд - не само като характеристика на голяма компания, а като ЛИЧЕН ОБРАЗ на дадена личност.
И ето, че популярността на социалните мрежи дава възможност на преден план да се изяви ЛИЧНОСТТА като комбинация от работа, умения, личен живот, ценностна система и персонална комуникация под формата на постове, снимки, споделяния...
Дами, давате ли си сметка, че всеки един ваш пост, снимка, споделяне на информация - е част от вашия ИМИДЖ?

Много пъти сме чували правилото 7-38-55 за Ефективната комуникация.
И така, 3-те основни елемента на комуникацията са:
55% Език на тялото- жестове, маниери, поза, осанка, израз на лицето, външен вид
38% Тон на гласа - какъв е гласът ни - висок-тих, бърз-бавен
7% Смисъл на думите - какво точно казваме

Т.е 93% от комуникацията е Невербална!
И въпреки това ние много често се фокусираме само над тези 7% и какво точно искаме да кажем, и пренебрегваме Вокалната и Невербалната комуникация.

Най-приятното следствие от създаването, развиването и утвърждаването на Личен Имидж и Бранд е, че дава възможност за около 30 % по-висока заплата, цена на предоставяната услуга. Всички ползваме счетоводители, зъболекари, фризьори.... и за тези, които имат силно изграден Личен Имидж и Бранд сме готови да платим повече, нали?

Йордана Димитрова
Специалист по Етикет, Елегантност и Емоционална Интелигентност

P.S. - Ако имате нужда от знания и вдъхновение за изграждането на Вашия Личен Имидж и Бранд - Програмата "Код ВЕЛИКОЛЕПНА" е за Вас!


Проверете кога са следващите дати:
АКАДЕМИЯ ВЕЛИКОЛЕПНАТА ЖЕНА

БЛОГ