Йордана Димитрова - лектор на Денят на Жената предприемач 2024
Личният бранд като ключ към успеха
Денят на Жената предприемач2024, триумфира за 6-та поредна година в България. Над 400 гости, 5 дискусионни панела, 3 самостоятелни лекции, бизнес изложение с 23 щанда, продуктови демонстрации, 1 официална церемония с 5 изключителни жени с награда „Златна роза" и 1 бляскав нетуъркинг коктейл.
4 Бизнес Дами от Клуб "Великолепната Жена" бяха поканени в ролята на лектори на събитието и се включиха в Презентационния панел: Бизнес по женски и как да се представяме в най-добрата си светлина! Този панел беше не просто дискусия, а истинска практическа работилница от Йордана Димитрова, Десислава Авджиева, Мирослава Велева-Радкова и Виолета Мачева-Райколеску.
Йордана Димитрова обърна внимание на темата с първото впечатление, което е особено критично в сферата на продажбите. За няколко секунди си съставяме мнение за даден човек, до 30-та секунда, когато чуем гласа му, мнението се дооформя, а до 4-тата минута се затвърждава“, обясни пред пълната зала Йордана Димитрова, която е Експерт по Личен имидж и бранд, създател на Академия, Клуб и онлайн Списание Великолепната Жена.
По темата с Личния бранд - всеки човек има такъв, без значение дали го осъзнава или не. Това е асоциацията, която хората имат, когато чуят името ни. Но освен че всеки има личен бранд, е въпрос на желание и знания той да бъде управляван в посока, в която би бил полезен.Йордана Димитрова цитира статистика, според която първото впечатление за всеки човек зависи 55% от външния вид, 38% от начина на говорене и комуникация и едва 7% от самите думи, които изговаря.
„За да искате хората да ви чуят, първо трябва да ги грабнете с външен вид, с походка, с осанка. След това начинът, по който говорите - вашият глас издава доколко сте уверени и умеете да въздействате на публиката. Чак на трето ниво се стига до това хората да искат да пожелаят да ви чуят какво всъщност искате да им кажете“, категорична беше Йордана Димитрова. „В днешно време, когато има голяма конкуренция, можете да използвате вашият Личен бранд като най-голямото си предимство. Развиването и утвърждаването му дава възможност за около 30% по-висока заплата или цена на предоставяната услуга“.
Сред гостите бяха и 30 Бизнес Дами от Клуб "Великолепната Жена", които също подкрепиха събитието.