![](https://static.tildacdn.com/tild6362-3931-4663-b166-363333333266/Quotes_Yordana_full_.png)
През месеците между март и май забелязваме, че кожата ни е изтощена от студените дни, с изгубен блясък и със сивкав тен, който не е най-добрата ѝ компания. Съветвани от дерматолози, ние се насочваме да поправим щетите, които сме пропуснали в натоварения си работен график, а вас подканяме да сторите същото, защото красивата кожа е най-важната ни визитна картичка пред света. Тя винаги говори на околните колко здравословно живеем, дали се грижим за себе си и с какви емоции я товарим ежедневно.
Както храним организма с витамини и минерали през пролетта, за да му дадем отличен старт за идните месеци, така е редно да нахраним и кожата си с възможно най-добрите за нея съставки, за да я възстановим и да възвърнем блясъка и сиянието ѝ. Във вечната парадигма от кое и по колко да сложим и кои продукти да изберем за точно нашия тип кожа и нужди, се срещнахме със Станислава Павлова, основател на SHIMANI Smart Skincare, която ни разказа за магичните български козметични формули, които наистина вършат чудеса.
Както храним организма с витамини и минерали през пролетта, за да му дадем отличен старт за идните месеци, така е редно да нахраним и кожата си с възможно най-добрите за нея съставки, за да я възстановим и да възвърнем блясъка и сиянието ѝ. Във вечната парадигма от кое и по колко да сложим и кои продукти да изберем за точно нашия тип кожа и нужди, се срещнахме със Станислава Павлова, основател на SHIMANI Smart Skincare, която ни разказа за магичните български козметични формули, които наистина вършат чудеса.
![](https://static.tildacdn.com/tild3433-3363-4339-a431-396234383963/logo_smaller.png)
![](https://static.tildacdn.com/tild6363-3862-4163-b935-306136336437/Quotes_Yordana_separ.png)
Стейси, как се роди идеята да стартираш собствен бизнес, при това в България, и трудно ли взе решението, след като си имала успешна корпоративна кариера?
16 години работих в корпоративната сфера в областта на фармацията и козметиката. Работата ми беше много интересна, пътувах в Азия и Африка, и най-вече в Етиопия. Но достигнах до момент, в който усетих, че няма накъде повече да се развивам в тази компания, въпреки че бях на добра позиция, с добри условия. И реших да напусна и да скоча в неизвестното. Нямах никаква представа с какво ще се занимавам.
Постепенно в мен се оформи идеята да създам собствен козметичен бранд. Първо, защото козметиката за мен като жена е страст, и още повече - в България имаме много добри традиции в този вид производство. В Етиопия се запознах с много интересни местни масла и съставки. Започнах да се интересувам от това, както и от възможността да се използват безвредни съставки. Както е известно и в козметиката, и в храните има изключително вредни добавки, които влияят на здравето ни. Целта ми бе да създам козметика с чисти съставки, която да е същевременно и ефикасна.
Срещнах се с български учени и така се роди SHIMANI. Основах компанията през месец март 2020 година, ръка за ръка с ковид пандемията. Тогава никой нямаше представа какво ще последва. Имах доста планове за представяне на продуктите на изложения. Но те бяха отменени и трябваше да променя плановете си на 180 градуса. Бизнесът се развиваше в крачка. Аз започнах в кризисна среда, онлайн и вече 3 години така. Но се оказа, че е много по-лесно да стартираш бизнес по време на криза, отколкото да адаптираш вече съществуващ такъв.
С какво SHIMANI се отличава от останалите анти-ейдж продукти на пазара?
С помощта на български технолози със световни отличия и патенти направихме уникален бленд от български съставки като розово масло, розова вода, чист български колаген и патентовани чуждестранни съставки и масла.
Всяка една формула сме я мислили и тествали дълго време, преди да излезе на пазара. Използваме натурален консервант, който се извлича от българско розово масло, продуктите ни са подходящи и за най-деликатната и капризна кожа.
По време на дестилация на водата, пускаме класическа музика, тъй като вярваме, че положителните вибрации на мелодията се предават на молекулите на водата, а оттам и на кремовете ни. Използваме Валс №2, изпълнен от Андре Рийо. Когато едно нещо се прави с любов, старание и внимание към детайла, това се усеща от хората. Личните препоръки за нас са най-важни и движеща сила за бизнеса.
16 години работих в корпоративната сфера в областта на фармацията и козметиката. Работата ми беше много интересна, пътувах в Азия и Африка, и най-вече в Етиопия. Но достигнах до момент, в който усетих, че няма накъде повече да се развивам в тази компания, въпреки че бях на добра позиция, с добри условия. И реших да напусна и да скоча в неизвестното. Нямах никаква представа с какво ще се занимавам.
Постепенно в мен се оформи идеята да създам собствен козметичен бранд. Първо, защото козметиката за мен като жена е страст, и още повече - в България имаме много добри традиции в този вид производство. В Етиопия се запознах с много интересни местни масла и съставки. Започнах да се интересувам от това, както и от възможността да се използват безвредни съставки. Както е известно и в козметиката, и в храните има изключително вредни добавки, които влияят на здравето ни. Целта ми бе да създам козметика с чисти съставки, която да е същевременно и ефикасна.
Срещнах се с български учени и така се роди SHIMANI. Основах компанията през месец март 2020 година, ръка за ръка с ковид пандемията. Тогава никой нямаше представа какво ще последва. Имах доста планове за представяне на продуктите на изложения. Но те бяха отменени и трябваше да променя плановете си на 180 градуса. Бизнесът се развиваше в крачка. Аз започнах в кризисна среда, онлайн и вече 3 години така. Но се оказа, че е много по-лесно да стартираш бизнес по време на криза, отколкото да адаптираш вече съществуващ такъв.
С какво SHIMANI се отличава от останалите анти-ейдж продукти на пазара?
С помощта на български технолози със световни отличия и патенти направихме уникален бленд от български съставки като розово масло, розова вода, чист български колаген и патентовани чуждестранни съставки и масла.
Всяка една формула сме я мислили и тествали дълго време, преди да излезе на пазара. Използваме натурален консервант, който се извлича от българско розово масло, продуктите ни са подходящи и за най-деликатната и капризна кожа.
По време на дестилация на водата, пускаме класическа музика, тъй като вярваме, че положителните вибрации на мелодията се предават на молекулите на водата, а оттам и на кремовете ни. Използваме Валс №2, изпълнен от Андре Рийо. Когато едно нещо се прави с любов, старание и внимание към детайла, това се усеща от хората. Личните препоръки за нас са най-важни и движеща сила за бизнеса.
![](https://static.tildacdn.com/tild6166-3135-4338-a538-333837306237/4.jpg)
Как избра името SHIMANI?
Когато избирах името на бранда, исках да намеря дума, с която да опиша по нов, мой начин, красивата жена. Представям си я нежна, но силна, грижовна, но смела. Лицето й открито и чисто, а кожата - като нежен лист на роза. В нея се крие нежната сила на природата, неподвластна на времето и стихиите.
В съзнанието ми спонтанно изникна образът на изключително красива жена, която бях срещнала в Шри Ланка - Шимани. За мен тя беше олицетворение на женствеността и добротата. Прошепнах ''Шимани'' още веднъж и вече знаех - това е името на моята сбъдната мечта - луксозен козметичен бранд с продукти за жени, които държат на красотата си. SHIMANI означава ''блестящи диаманти'' - точно каквито са жените, за които творим нашата козметика. Няколко месеца по-късно името вече грееше на прекрасните опаковки на нашите продукти. Създадени от талантливата ръка на дизайнерката Савина Деянова, те се превърнаха в удобен дом на кремовете SHIMANI.
Кой е бестселърът на SHIMANI?
Безспорно това е Bo:Fi кремът за очи и устни, който е много подходящ и за назолабиални гънки. Формулата е с колаген, хиалурон, масло от авокадо и розово масло, попива бързо, текстурата е нежна и деликатна, гали кожата като кадифе, не съдържа оцветители и парфюми. Резултатите се виждат само след 3 седмици всекидневна употреба.
Когато избирах името на бранда, исках да намеря дума, с която да опиша по нов, мой начин, красивата жена. Представям си я нежна, но силна, грижовна, но смела. Лицето й открито и чисто, а кожата - като нежен лист на роза. В нея се крие нежната сила на природата, неподвластна на времето и стихиите.
В съзнанието ми спонтанно изникна образът на изключително красива жена, която бях срещнала в Шри Ланка - Шимани. За мен тя беше олицетворение на женствеността и добротата. Прошепнах ''Шимани'' още веднъж и вече знаех - това е името на моята сбъдната мечта - луксозен козметичен бранд с продукти за жени, които държат на красотата си. SHIMANI означава ''блестящи диаманти'' - точно каквито са жените, за които творим нашата козметика. Няколко месеца по-късно името вече грееше на прекрасните опаковки на нашите продукти. Създадени от талантливата ръка на дизайнерката Савина Деянова, те се превърнаха в удобен дом на кремовете SHIMANI.
Кой е бестселърът на SHIMANI?
Безспорно това е Bo:Fi кремът за очи и устни, който е много подходящ и за назолабиални гънки. Формулата е с колаген, хиалурон, масло от авокадо и розово масло, попива бързо, текстурата е нежна и деликатна, гали кожата като кадифе, не съдържа оцветители и парфюми. Резултатите се виждат само след 3 седмици всекидневна употреба.
![](https://static.tildacdn.com/tild6333-6261-4535-a234-366366646262/Feeds_-2_copy.jpg)
Как си представяш развитието на SHIMANI?
Още когато създавах SHIMANI, трябваше да си отговоря на въпроса дали искам да го развивам само в България или имам амбиция да изляза и на чужд пазар. Разбира се, че се спрях на втората опция. Най-важната цел, която си поставям, е да намеря инвеститори и партньори, с които да наложим SHIMANI на глобалния пазар.
Още когато създавах SHIMANI, трябваше да си отговоря на въпроса дали искам да го развивам само в България или имам амбиция да изляза и на чужд пазар. Разбира се, че се спрях на втората опция. Най-важната цел, която си поставям, е да намеря инвеститори и партньори, с които да наложим SHIMANI на глобалния пазар.
![](https://static.tildacdn.com/tild3562-3339-4937-b230-623132363863/Quotes_Yordana_separ.png)
Стейси, пожелаваме големи успехи на теб и бранда! Вярвамe, че SHIMANI ще стане глобален бранд!
Благодаря, Йордана, специално за читателките на ''Великолепната жена'' предоставяме отстъпка от15%, с промо код Velikolepna15, в срок до 20 март. Възползвайте се!
За повече информация:
SHIMANI Smart Skincare
www.shimani.bg
Facebook: Shimani Bulgaria
Instagram: shimani_bg
Благодаря, Йордана, специално за читателките на ''Великолепната жена'' предоставяме отстъпка от15%, с промо код Velikolepna15, в срок до 20 март. Възползвайте се!
За повече информация:
SHIMANI Smart Skincare
www.shimani.bg
Facebook: Shimani Bulgaria
Instagram: shimani_bg
![](https://static.tildacdn.com/tild6530-3230-4562-b139-303931393533/IMG_9172_Facetune_23.jpeg)
![](https://static.tildacdn.com/tild3764-6661-4464-a463-343738396363/Quotes_Yordana_full_.png)