СПОДЕЛЕНО

Продуктите, с които да върнем блясъка и сиянието на кожата след зимата

През месеците между март и май забелязваме, че кожата ни е изтощена от студените дни, с изгубен блясък и със сивкав тен, който не е най-добрата ѝ компания. Съветвани от дерматолози, ние се насочваме да поправим щетите, които сме пропуснали в натоварения си работен график, а вас подканяме да сторите същото, защото красивата кожа е най-важната ни визитна картичка пред света. Тя винаги говори на околните колко здравословно живеем, дали се грижим за себе си и с какви емоции я товарим ежедневно.

Както храним организма с витамини и минерали през пролетта, за да му дадем отличен старт за идните месеци, така е редно да нахраним и кожата си с възможно най-добрите за нея съставки, за да я възстановим и да възвърнем блясъка и сиянието ѝ. Във вечната парадигма от кое и по колко да сложим и кои продукти да изберем за точно нашия тип кожа и нужди, се срещнахме със Станислава Павлова, основател на SHIMANI Smart Skincare, която ни разказа за магичните български козметични формули, които наистина вършат чудеса.
Стейси, как се роди идеята да стартираш собствен бизнес, при това в България, и трудно ли взе решението, след като си имала успешна корпоративна кариера?

16 години работих в корпоративната сфера в областта на фармацията и козметиката. Работата ми беше много интересна, пътувах в Азия и Африка, и най-вече в Етиопия. Но достигнах до момент, в който усетих, че няма накъде повече да се развивам в тази компания, въпреки че бях на добра позиция, с добри условия. И реших да напусна и да скоча в неизвестното. Нямах никаква представа с какво ще се занимавам.

Постепенно в мен се оформи идеята да създам собствен козметичен бранд. Първо, защото козметиката за мен като жена е страст, и още повече - в България имаме много добри традиции в този вид производство. В Етиопия се запознах с много интересни местни масла и съставки. Започнах да се интересувам от това, както и от възможността да се използват безвредни съставки. Както е известно и в козметиката, и в храните има изключително вредни добавки, които влияят на здравето ни. Целта ми бе да създам козметика с чисти съставки, която да е същевременно и ефикасна.

Срещнах се с български учени и така се роди SHIMANI. Основах компанията през месец март 2020 година, ръка за ръка с ковид пандемията. Тогава никой нямаше представа какво ще последва. Имах доста планове за представяне на продуктите на изложения. Но те бяха отменени и трябваше да променя плановете си на 180 градуса. Бизнесът се развиваше в крачка. Аз започнах в кризисна среда, онлайн и вече 3 години така. Но се оказа, че е много по-лесно да стартираш бизнес по време на криза, отколкото да адаптираш вече съществуващ такъв.

С какво SHIMANI се отличава от останалите анти-ейдж продукти на пазара?

С помощта на български технолози със световни отличия и патенти направихме уникален бленд от български съставки като розово масло, розова вода, чист български колаген и патентовани чуждестранни съставки и масла.

Всяка една формула сме я мислили и тествали дълго време, преди да излезе на пазара. Използваме натурален консервант, който се извлича от българско розово масло, продуктите ни са подходящи и за най-деликатната и капризна кожа.

По време на дестилация на водата, пускаме класическа музика, тъй като вярваме, че положителните вибрации на мелодията се предават на молекулите на водата, а оттам и на кремовете ни. Използваме Валс №2, изпълнен от Андре Рийо. Когато едно нещо се прави с любов, старание и внимание към детайла, това се усеща от хората. Личните препоръки за нас са най-важни и движеща сила за бизнеса.
Как избра името SHIMANI?

Когато избирах името на бранда, исках да намеря дума, с която да опиша по нов, мой начин, красивата жена. Представям си я нежна, но силна, грижовна, но смела. Лицето й открито и чисто, а кожата - като нежен лист на роза. В нея се крие нежната сила на природата, неподвластна на времето и стихиите.
В съзнанието ми спонтанно изникна образът на изключително красива жена, която бях срещнала в Шри Ланка - Шимани. За мен тя беше олицетворение на женствеността и добротата. Прошепнах ''Шимани'' още веднъж и вече знаех - това е името на моята сбъдната мечта - луксозен козметичен бранд с продукти за жени, които държат на красотата си. SHIMANI означава ''блестящи диаманти'' - точно каквито са жените, за които творим нашата козметика. Няколко месеца по-късно името вече грееше на прекрасните опаковки на нашите продукти. Създадени от талантливата ръка на дизайнерката Савина Деянова, те се превърнаха в удобен дом на кремовете SHIMANI.

Кой е бестселърът на SHIMANI?

Безспорно това е Bo:Fi кремът за очи и устни, който е много подходящ и за назолабиални гънки. Формулата е с колаген, хиалурон, масло от авокадо и розово масло, попива бързо, текстурата е нежна и деликатна, гали кожата като кадифе, не съдържа оцветители и парфюми. Резултатите се виждат само след 3 седмици всекидневна употреба.
Дамите от "Клуб Великолепната Жена" се насладиха на бестселъра на Shimani - Bo:Fi
Как си представяш развитието на SHIMANI?

Още когато създавах SHIMANI, трябваше да си отговоря на въпроса дали искам да го развивам само в България или имам амбиция да изляза и на чужд пазар. Разбира се, че се спрях на втората опция. Най-важната цел, която си поставям, е да намеря инвеститори и партньори, с които да наложим SHIMANI на глобалния пазар.
Стейси, пожелаваме големи успехи на теб и бранда! Вярвамe, че SHIMANI ще стане глобален бранд!

Благодаря, Йордана, специално за читателките на ''Великолепната жена'' предоставяме отстъпка от15%, с промо код Velikolepna15, в срок до 20 март. Възползвайте се!

За повече информация:
SHIMANI Smart Skincare
www.shimani.bg
Facebook: Shimani Bulgaria
Instagram: shimani_bg
Красота