ТЕНДЕНЦИИ
Как можете  да преоткриете себе си чрез цветови анализ?

Как можете да преоткриете себе си чрез цветови анализ?


Цветовете имат голямо влияние не само върху това как изглеждаме, но и върху това как се чувстваме. Всеки цвят носи енергия, която може да повлияе на настроението ни и на това какво невербално съобщение предаваме на хората, с които общуваме.

С някои цветове усещаме повече увереност, сила, сериозност, с други спокойствие и сигурност, а с трети свежест, женственост и нежност. Най-важното за цвета, който носим, е да покаже най-много от нас. Когато носим цветовете, които ни отиват, лицето ни сияе, изглежда здраво и свежо, като цяло те подчертават цялостното ни излъчване. Когато носим неподходящи за нас цветове, изглеждаме бледи, с нездрав вид, много често незабележими, не отразяват нас и нашата индивидуалност. 


Какво представлява цветовият анализ?

Цветовият анализ определя кои нюанси на цветовете са най-подходящи за клиента - тези, които са студени (със син подтон) или топли (с жълт подтон), ярки или пастелни. Разделят се на четири палитри - пролет, лято, есен и зима:

  • Пролетта - топла и ярка
  • Лятото - студено и пастелно
  • Есента - топла и пастелна
  • Зимата - студена и ярка



Процесът по определяне на цветовата палитра на клиента протича в рамките на 2 часа, а провеждането съчетава не само цвето-определянето, но и свързването на психологията на цветовете със същността на клиента. При поставянето на цветовите кърпи върху клиента, той/тя реагира емоционално на някои от тях, изникват стари спомени, мозъка прави връзка с отминали събития, в следствие на които определени цветове се избягват от клиента. Разбира се, има и такива, които предизвикват приятни емоции! Точно в тези моменти, моята работа е да разбера какво е развълнувало клиента, да свържа отминалото събитие с цвета и с усещанията, да го разтълкувам. Само така например, клиентът може да разбере защо даден нюанс, който е в неговата палитра бива отхвърлян. Обикновено след откриването на причините, към края на процеса, клиентът започва да се харесва в цвета, който е предизвикал дадената емоция. Истината е, че това не е мигновен процес на промяна. На мозъка му е нужно време да приеме различността, да обработи инфрормацията и след време клиента да приеме и да започне да се наслаждава на промяната. При някои клиенти приемането на личната цветова палитра отнема около седмица, докато при други е отнемало година и половина.



Ползи от Цветовия анализ:

  • Винаги имате какво да облечете и ще можете да съчетавате дрехите си лесно и без усилия
  • Дрехите ви в гардероба се комбинират лесно една с друга и така всеки ден можете да    изглеждате различно
  • Не правите грешни и емоционални покупки на дрехи, аксесоари и гримове
  • Вече нямате дрехи с етикети в гардероба, които не знаете как да носите и с какво да съчетавате
  • Пестите средства
  • Пазарувате по-бързо
  • Приготвянето на облеклото за почивка или бизнес пътуване става бързо, лесно и не носите много дрехи
  • Не робувате на мода, марки и тенденции, а носите това, което отива на Вас 
  • Чувствате се спокойна и уверена, защото изглеждате добре
  • Живеете себе си





Дами, казвам се Анна Хабре и се занимавам с Цветови анализ от 5 години. Това е работата, която ме вдъхновява да разкривам красотата, увереността, силата на всяка една жена, която реши да ми се довери. Провеждам този процес на външна и вътрешна промяна, определяйки най-подходящите нюанси на цветове на моите клиенти, като свързвам психологията на цветовете с вътрешния свят на клиента. Определям тази трансформация като ритуал на свързване на жената с нейната лична сила и женственост. 

Ако искате да разберете кои са Вашите цветове и как правилно да ги съчетавате, с радост ще Ви помогна!

За повече информация:
https://www.annahabre.com/
https://www.facebook.com/anna.habre.image.consultant

Автор: Анна Хабре



КРАСОТА МОДА